HALLÅ? Hallå? hallå?

Här ekar de tomt... 

Jag blev så glad i fredags när jag väntade på bussen hem från Linda, för då rotade jag igenom hela min väska i panik efter mitt busskort... Men hittade istället minneskortet jag tappat bort, eller bara glömt vad jag la de på för bra ställe. O på de fanns alla bilder från löshoppning, träningslägret i somras och från finalen av Tjuvkil sommarcup.

Det var för övrigt jättekul att spendera en helg hos Linda igen, har saknat det! och vi skulle ta fina höstbilder o skicka in till en tävling. Det gick inte som planerat, för regnet öste ner med vi klampade ut i leran efter att ha gjort Acce lite fin och så tog vi kort ändå. För hösten är ju faktiskt till 99% regnig och lerig och blöt, och väldigt liten del så är det solljus som lyser vackert genom höstlöven på träden. 
Men vi får försöka en annan gång att få till det. 


Längtar jättemycket till 27 November, för då är det Sweden International horseshow. Jag, Corre och Isabella åker upp på torsdagen 27, och hem söndag 30e. Där ska vi se när Linda rider med Acce i Friends Arena och så ska vi vara med på massa roliga evenemang som ungdomsrådet i svenskahästavelsförbundet håller i. 
Det kommer bli en så bra och roligt helg! Vi kommer dessutom få spendera en hel helg med Maja och Ida som också kommer vara där uppe! 
Åååh tagga!!!

 


Ha de bäst// Matilda!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0