Torsdag 1 Maj

Det var lektioner som vanligt idag och de fick önska vad de helst ville göra. Första gruppen ville rida på banan. De hoppade även. Andra gruppen ville också rida på banan men de hoppade inte. De red själva och det var byte av hästar i andra gruppen denna veckan så det var nog lite annorlunda för några. På min och Isabellas lektion så ville jag rida dressyrpass. Det tyckte jag var väldigt nödvändigt. Det blev som vanligt ett väldigt jobbigt pass men efter åt så kändes det väldigt bra. Jag blev mycket mer medveten om hur min fot är vinklad. (Mina tår går utåt i stället för framåt.) Med nu insåg jag att det bara är att börja rida med mer vikt på utsidan av foten också så kommer det att lösa sig. Hoppas alla hade en bra valborg ;) //Corre
Det är lite bilder från när jag och Isabella monterade den nya skottkärran och fölisarna som tog paus i höt när vi hämtade hästarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback