Ridlektion

Blogg.se är inte min bästa vän nu, det publicerar inte det jag vill.....

Hade skrivit ett inlägg men poff så var det borta

I alla fall så orkar jag inte skriva lika mycket nu då men, jag fick äntligen med mig min kamera till stallet så nya bilder är fotade och hoppas ni inte tycker det blir för mycket bilder ;)

 Ridlektionen igår gick bra för både mig och Isabella. Miranda var på ett lite piggare humör men jag lyckades få till det hyfsat på slutet i alla fall. Måste verkligen fixa till min sits, den är hemsk!!! 

Hafsten har fixat lampor åt oss i hovslagar/dush spiltan och håller på att bygga toalett+sadelkammare+kök i ett utrymme längst upp i stallet. Sadelkammaren kommer dock inte bli vår men vi har ju kvar den andra. 

Här kommer bilderna, ni får kommentera om jag ska skriva om nått lite mer och om ni undrar något :)
 


Kommentarer
Anonym

vems sadelkammare ska det vara då? :o

Svar: Den ska vara till Hafstens SweCamp Resorts hästar, de har turridning på sommaren och har ca 10 hästar, mest araber.
Stall Liori

2014-05-23 @ 16:27:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0