BIlder

Idag kom jag till Linda vid ca 17. Då höll de på och tränadade igenom ett kadriljprogram som ska vara på söndag, sen tog vi ut småponnysarna och lät dem köra lite ponnygalopp men Osborn ville vara bråka så vi lät dem vara på banan sen så de fick klippa kanterna från gräs så det ser snyggt ut på söndag. 

Sen började stortvätten av hästar! Jag hann duscha Carla, Fideli, Maja, Smilla, Isafold, Miramis, Pontus och Osborn idag!!!!! Alla var riktiga lortgrisar men nu är dem rena och fina. Imorgon ska jag ta mig an resten..... Eller i alla fall alla haflinger som just nu har svarta manar och svansar.. 
Jag ska också ta kort på alla hästar när dem är rena och fixade för att få lite nya, fräsha och fina bilder till vår nya hemsida som är under uppbyggnad. 

Här kommer lite bilder från idag. Det är tre nya hästar med på bild Corinn och Grace som Linda hämtade hem igår och dem äger vi. Sen har vi lånat hem en shettis som ska gå ponnyridning i sommar som heter Nalle. Han har vart på Stall Liori tidigare men då när han reds in. :)


Miramis kör ponnygalopp


Vår nya låneponny Nalle


Osborn


Pontus


Corinn


Grace


Grace


Latina


Latina


Grace


Nu orkar jag inte skriva mer men hoppas detta blir bra :)
//Matilda
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0