Betessläpp

Hej bloggisen!

Ny dag och då ska det uppdateras igen. Det är så kul att se så fort jag har skrivit inlägg på bloggen så skjuter statistiken iväg. Jag hade ju gärna velat hålla den uppe men det är svårt när jag inte vet vad jag ska blogga om. 

Det vet jag inte nu heller för jag åkte ju hem i Lördags, men såg på HovisAnnas instagram att Miranda, Bella, Minus och Carla har släppts på sommarbetet! Det är en superfin hage med en stor äng att beta på och sen massa träd på en egen del, och kuperad terräng med berg och så. Det är ju mycket roligare för dem än de andra hagarna som i och försig har massa gräs men det är bara platt gräsmark och inget kuperat med träd. 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0