Underbar helg!!

Hej, bloggningen har legat i andra hand igen men vi har hittat på lite roliga saker denna helgen :)
 
I fredags löshoppade jag och Linda Acilliano innan hon åkte till jobbet, och sen löshoppade jag Carla Fideli och shettisvalackerna själv. 
Linda prövade hoppa Acce förra veckan man han tyckte inte det var nått kul då, men att löshoppa tyckte han var superroligt och han hoppar jättefint!
 


Att löshoppa de andra ponnysarna gick superbra och dem tyckte det var jätteskoj! Fiddan flög över en oxer på 110 cm hur lätt som helst, men eftersom jag var själv så kunde jag inte ta kort. :(
 När Linda kom hem så var vi tvugna att fara till Kvarnen i Munkedal och handla hästfoder, och som alltid så händer nått. Vi sjöng ganska fint i bilen och missar avfarten men märker inget förens vi har kört till Tanum..... 
Bara att vända och köra tillbaka.
 
Senare på kvällen kom Caroline Horeschelmann och hennes mamma. Carro brukar komma hit på sommrarna på ridläger och hon har tävlat Fideli innan. Hon kom hit för att provrida Mirakel och nu har han åkt till henne i Skövde, hon ska låna honom på obestämd tid men antagligen hennes ponnyår ut och tävla med han, utbilda och utvecklas tillsammans. För just nu hade vi ingen som kunde lägga den tiden han behövde. Men Carro och Mirakel dem passar jättebra tillsammans och dem kommer nog få en fantastisk tid tilsammans, Carro och Mirakels resa kan ni följa på hennes blogg: http://stallekholmen.blogg.se/ . Jag tror supermycket på detta och det gör Linda oxå, Carro är superduktig och dem kommer kunna fightas i dem största klasserna inom kort. Det kändes inte ens lite jobbigt när han gick på trailern och åkte, det kändes bara helt rätt!


 

LYCKA TILL CARRO OCH MIRAKEL!
 
//Matilda, Stall Liori


Kommentarer
Hovis-Anna

Vilka härliga bilder! :)

Svar: Tack!
Stall Liori

2014-03-15 @ 22:15:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0