Göteborg Horse Show

Ja vi var ju ett gäng som drog till HS på söndag. Och som alltid när vi ska någonstans så kan det ju inte gå helt som man planerat, och det gjorde det inte denna gången heller. Men det var ingen stor grej, det vara bara ett barn som skulle med i Pernillas bil men hoppade in i Helenas bil istället och då undrade Pernilla vart barnet var när hon kom 2 min efter och skulle hämta upp. Men allt ordnade sig och alla kom med som skulle med.
Förmiddagsshowen började med 1,45 m speedhoppning där Sverige tog hem 2:a och 3:e platsen tror jag. Sen visades lotterihästen och sen var det Fjording tävling mellan lag Sverige och lag Världen. Det kan nog vara det roligaste jag sett på Horse show. :)

Sen var fm showen slut och vi hade bara biljetter till den så då gick vi på mässan tills den stängde. Det var roligast de sista 2 timmarna för då var det MASSA REA. Hästarna och stallet fick 8 nya grimmor, plastkedjor till uppbindning och lite mer småsaker jag inte kommer på nu. Men jag ska ta kort och visa, det kommer troligen upp till helgen.

//Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0