Dagens to do

Hejsan!!


Igår följde jag med Linda till gården efter att hon vart och tränat på Lysekil. Så jag gick hemifrån upp till ridklubben och agerade hästskötare och fotograf. Bilder kommer lite senare när jag fixat in dem i datorn. 

Idag så åkte Linda vi ca halv nio till skövde, för att kolla på ardennerbruksprov och köra hem Moltas för Pernilla. Så jag är ensam på gården och tänkte ta lite kort på stallet, ridbanan, hagarna och så för att skriva ett inlägg om det senare idag. Sedan vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Om jag ska löshoppa några ponnier och rida Miranda, det får vi se vad jag orkar... Stallet ska ju göras och det tänkte jag göra nu, och jag borde skicka ut katterna Sture och Stig innan dem river huset... Av någon anledning ska dem vara inomhus och härja runt som två tokiga kängurur. 

En sak jag ska göra i alla fall är att ta tjockisbiler på stona, tänkte ta ut dem en och en eller om de får vara kvar i hagen, borsta lite på dem först och sen ta fina kort på dem, inte bara klassiska mobilbilder. Sen kommer det vär inte bli toppenbilder för solen är inte med oss här idag. :(

NOTERA ATT MAGARNA GÅR IHOP ;)

Men vi hörs senare, jag är ganska blogg motiverat för tillfället och tycker att jag har utvecklat mitt sätt att skriva på så det blir roligare att läsa.
 

//Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0