26/3 Onsdag

Jag har inte varit i stallet sedan i söndags och det verkar som jag har lite dålig blogghjälp från de andra. Jag skulle gärna bloggat  varje dag under veckan oxå men jag vet inte vad som händer i stallet när jag inte är där ;) 

Det jag vet är att våran hovslagare Anna har flyttat in sin häst Brightness (Bella) och vi har fått upp en automatisk slanguprullare så vi slipper brottas med alla dessa veck som blir på slangen när man ska fylla vatten ;)
 
Det har inte kommit några fler föl, jag hoppas på att de kommer natten till Fredag för då kommer jag sova hos Linda.
   Vi har nästan helt bestämt oss för att W kommer få heta Walentino, och igår när han var ute på banan så låg det bommar framme sedan måndagens lektion och då snubblade han först över dem men sen så bara, aha man ska hoppa över dem.  Så nu vet han vad det är oxå ;) En riktigt fin kille är vad han är och jag längtar så till att få se honom. :) 

//Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0