Final Tjuvkils sommarcup!

Idag drog jag Ellen E-L och Alex till Tjuvkil för finalen i deras sommarcup. Jag skulle hoppa två 80cm banor igen som sist och de ville åka med och kolla och hjälpa till. 
Min mamma var med hon med som ponnymorsa ;) 
Eftersom det regnade fick jag när vi kom fram brodda Miranda med gräsbrodd och sen skulle jag hoppa upp och  rida när min dragkedja på vänster stövel gick sönder.... 
Blev till att fråga runt om någon hade silvertejp, och det hade tjuvkil fast det var rosa silvertejp men det är väl fint. 

Det gick i alla fall bra att hoppa med och första rundan stoppade Miranda på de två nya hindrena som var ett hus och en mur och sen red jag fel bana, men andra gången var vi felfria och blev totaltrea när alla omgångar var ihopräknade med stilpoängen. :)

Så jag är supernöjd över Miranda och det gorde inget att hon stannade för hon hoppade ju efteråt. 
Och tack så mycket Alex och Ellen för er hjälp och att ni ville följa med. 

Ellen fick styra över kameran idag och här är några av bilderna, jag har printat från film också.
 
 

//Matilda
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0