Luciatåg

Luciatåget i fredags gick jättebra och det var 16 hästar och ponnyer som gick med och desto fler personer. 

Alla hade hjälpts åt att ta med några marshaller var och dem ställde vi ut sista biten upp mot receptionen. Det var så vackert och såg verkligen ut som en landningsbana som slingrade sig fram. För vi hade säkert över 100 marshaller o då var inte ens alla använda. 
Väl där uppe sjöng vi våra sånger och sen bjöd Hafsten på pepparkakor och glögg/varm saft. Det var jättemysigt och det blev filmat och fotograferat av lokaltv, så jag ska se när de kommer upp o då kan jag länka till det så får ni se hur vackert det var! Jag har tyvärr inga bilder för jag satt på Miranda o var lucia, hade inte med mig mobilen dit men det var flera andra som fotograferade så bilder kommer komma senare. :) Det var dock svårt att ta kort för de var ju så mörkt och nästa år ska vi ha massa mer lampor och ljus så att vi syns bättre!


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0