Linn

 
 
Hejsvejs, här kommer en till del med massa bilder från förra årets ridläger.
 
 
Där kunde ni se Anna och Hästen Amanda som tyvärr inte är kvar hos Linda...
 
 
Och här var det Beatrice och jag.
 
Här kunde ni se Minus och Clara, (clara rider inte kvar på stall liori).
 
Och till sist Cornelia och Wellamo, tyvärr är Wellamo inte kvar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det ska finnas mer bilder på dom andra tjejerna från det här dressyrpasset men jag finner inte dom nu så vi kan ta det nån annan gång.
 
 
När jag kollar på dom här bilderna och sen kollar på de nytagna bilderna så ser man hur mycket vi har utvecklats, riktigt kul att se tycker jag :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0