berättar om mig själv.

Hej nu tänkte jag berätta lite om mig själv.
Jag heter Linn och är 13 år.
Jag har ridit i ca 4 år. Jag har ridit på ridskola ända tills jag träffade Linda och åkte på ridläger på stall liori. Det var där allting började.
 
Jag va där på ridläger 2010 och fick en favorit ponny, jag blev bra kompis med Anna och efter ridlägret så var jag där och tog lite lektioner och jag var där nästan varje dag och pysslade i stallet och red osv.
och än idag är jag där med alla goa personer i stallet och vi har det alltid så himla kul.
Förra året blev jag är del ägare i hästen Beatrice, Hon är en 6årig haflinger som blev inriden hos linda, sen såldes till en ridskola där hon inte blev bra behandlad. Så då köpte linda tillbaks henne. Så linda sålde henne grymt fin och köpte tillbaka henne förstörd, vägrade ibland gå framåt, va klängig och hade inte mycket respekt för folk.
så det va bara att börja om från ruta 1 igen.
 
men efter blod svett och tårar så börjar hon bli riktigt fin igen!
 
 
 
tyvärr kan jag bara vara i stallet på alla loven och ibland på helger.. för jag bor igentligen i Arvika som ligger 3 timmar ifrån Linda(stall liori), men som tur är så har jag min farmor och farfar som bor nära linda så på alla loven och ibland på helger så är jag hos farmor och farfar. och när jag är där så är jag alltid i stallet.
 
jag vill satsa på ridningen, men jag har inte riktigt till gång till det.. för här i Arvika så rider jag på ridskola
1 gång i veckan och ibland privatlektioner, och ibland nån tävling. men det räcker inte..
det skulle vart mycket enklare ifall jag bodde på kusten där stall liori finns.
-But that´s Life.
 
men nu vet ni lite om mig och undrar ni nåt så är det bara att fråga :)
 
 
här får ni en bild på mig och Beatrice förra året på ridlägret.
(nya bilder från detta årets ridläger kommer också snart)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0