Glömt förlåt!

Shit jag har ju glömt blogga idag och igår. Får skylla på att det vart så sjukt mycket i mitt liv bara de senaste dagarna. Mer om det får ni kanske veta senare. Jag var i alla fall i stallet igår för att hämta mina ridgrejer, då passade jag också på att gosa med hästarna lite och ta lite bilder, dock inte med min kamera utan mobilens kamera fick duga. Dem är i alla fall inte skickade över nätet så dem är inte kassa :)


Minus vår vackra trotjänare som älskar sitt liv här med härliga uteritter och galoppera på banan med barnen, fick sig en liten makeover. Jag tyckte det var precis på tiden.... Så sjukt svårt att klippa rakt, speciellt när manen är lite tjockare. Slarvade bara med detta lite snabbt på 5 minuter. Hade jag vart noggran så hade jag nog fått till det bättre. 


Selfie med häst, ena stunden såhär



Andra hundradelen ser ut såhär


Fina fina "Stampe" Starstruck


Nya blogginlägg kommer inte komma från mig i helgen då jag ska bort, men jag tidsinställer lite bilder med bilder och hoppas på att någon annan kan uppdatera här litegrann.
 
//Matilda
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0