SNÖ!

Äntligen har vi fått snö här i Lysekil/Uddevalla! 
Idag skulle jag egentligen plugga hela dagen, men när solen lös ute och det var -4 grader och helt kristallklart väder så kunde jag inte hålla mig. Kastade mig i princip in i bilen och åkte till stallet. Där tog jag och broddade och fixade för att sedan tolka med Miranda, Albin fick åka bakom i pulkan. Miranda var hur pigg som helst och hon fick verkligen sträcka ut och springa av sig på fältet. Hon lugnade sig till och med 1 gram så hon kunde trava lugnt på slutet och inte bara vilja studsa och galoppera. 
Under tiden jag värmde upp tog Albin några bilder, solen gick tyvärr i moln lagom tills vi kom till fältet så himlen blev grå och det ser mulet ut. Synd men kul med vinterbilder i alla fall :)

//Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0