Torsdagslektion 23/4

Lektionerna hölls även idag ute på fältet. Jag hade Fortuna eftersom Miranda har haft en hovböld men hon är bra nu, dock har hon ju vilat i över två veckor så Linda red ut henne en sväng, och det ska jag göra idag också om jag hinner. Sen imorgon får hon jogga på banan. 

Jag hade med min kamera som Linda fick fota med, blev en hel del bra bilder. Det var en jättebra lektion Izabella hade Ninja och det gick väldigt bra för henne med. Pernilla hade med sin Meg, och de hade aldrig hoppat innan, man ska ju inte göra det med stora tunga hästar för då kommer de garanterat gå sönder. Men dessa låga stockarna gick fint, Meg tyckte det var lite konstigt att hon var tvungen och lyfta så mycket på hovarna. Men såg glad ut och jag tror till och med att hon busade lite i galoppen. 




Varför hoppa normalt när man kan hoppa på sitt eget sätt :P


//Matilda
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0