Stallis-Ridning 12/4

Idag var det stallis-ridning för stallisarna, (de som hjälper till att leda på lektioner och hjälper till i stallet.) Jag Tilda kom till stallet lite senare än vad dem andra gjorde. Jag viste inte om att det var stallis-ridning. För att jag har varit utomlands. Linda trodde inte att jag hade kommit hem men det gjorde inte så mycket. Jag fick lite bilder på min kamera också.
Det bästa var att jag fick rida den nya hästen Beno,som vi lånar över sommaren i 5 min. Men jag hann och trava över några bommar:D Det var väldigt kul!
 
Alexandra på Beno
  
Nelli på Starsignnn
Hanna på Tilda
Ellen på Tilda
Jag själv på Beno
 
Izabella på Beno
Klara på Starsign
Jag fick tyvärr ingen bild på Vendela, som red Maja super bra.
// Tilda
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0