Snabbvisit i stallet

Idag var jag på torp för att möta upp en person som vi har köpt en greenguard och sen kollade jag efter studentklänning. 
När jag sedan rullade hemåt och först mot Linda för att lämna greenguarden så blev jag medbjuden på en uteritt och det tackar man ju inte nej till. Så Jag på Miranda, Linda på Sally, Alexandra på Jusette och Tilda på Maja red ut en kort sväng och sedan avslutade jag i paddocken med Miranda för att känna lite på henne. Köpte ett nytt bett på hööks också när jag var på torp, ett tredelat bett med D-ringar och en kopparrulle i mitten. Tror Miranda gillade det litegrann, i alla fall att variera med.

Jag tog även lite uppställningsbilder på Sally när jag var i stallet, ska bli kul att se skillnad senare när hon har kommit igång och börjat muskla sig, hon ska få sig ett bad någondag som de flesta andra hästar också behöver nu efter vintern med lera och skit. Hon är en riktig snygging! Ska ta bättre bilder med min kamera sen, dessa är tagna med min mobilkamera men duger i alla fall. 


//Matilda
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0