Se upp för Linda spam

Linda spamar mig just nu hela dagarna med dåliga mobilbilder bara för att hennes minne på telefonen är fullt och hon vill att jag ska göra mer filmer. 
Jag vet inte vad jag tycker om mina små minifimer på lektionerna. Men det är lite kul att visa hur härligt det är på lektionerna, även om man inte ser så jättebra. Tycker ni det är kul att kolla på? 
Här kommer i alla fall ett till gäng mobil bilder från idag, gillar inte att ladda upp bilder med dålig kvalité men de är bättre än inget. 
Det verkar som att lektionerna även idag hölls på fältet, och med lite hoppning över de enda terränghindret vi har, en ensam liten stock på 50cm. Men till sommaren kommer vi nog bygga fler hinder, det ska bli kul!
 
Om ni vill ha mer filmer med små klipp från lektionerna kan ni väl kommentera :D
 
 


//Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0