Lugn dag

Igår så åkte Linda till jobbet vid 08,30 tror jag. Hon föreslog att vi skulle rida innan men jag sa att jag går inte upp innan 09. Och det gjorde jag ju inte heller kan man säga... Utan jag vaknade 10,30 av att Linda smsa o kolla om jag var vaken, o då hade jag fått typ 5 meddelanden via fb innan...
Men det var superskönt med sovmorgon i alla fall för idag började jag jobbet 05,30 :p
Men när jag hade vaknat käkade jag frukost o sen red jag Miranda en sväng. Först ut o sen en kort sväng i paddocken men hon var superfin så jag nöjde mig efter lite trav och en galopp i varje varv, ett varv på en stor volt.

Efter det spolade jag av henne lite och sen fick hon ut igen och rulla sig i hagen.
Srn plockade jag iordning i stallet lite och mockade ur allt löst strö i alla boxar utom 5 så bara bädden är kvar och det blir lättare att tömma dem.










Kommentarer
Sanna&Frida

Jätte fin blogg!! Besök gärna våran och lämna en kommentar! :) Kram Hopphastarnas.horseworld.se

Svar: Tack så mycket, och er blogg var mkt fin den med och fina hästar!!! Lycka till!
Stall Liori

2014-06-29 @ 21:10:08
URL: http://hopphastarnas.horseworld.se
Elin

Så fina! :)

2014-09-05 @ 14:12:40
URL: http://marklin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0