Långhelg

Nu blir det LÅNGHELG!!!
Äntligen är fysikskiten över och jag ska spendera idag Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag och Måndag hos Linda om det fungerar för henne vill säga. Då ska Miranda ridas varje dag och ligga i hårdträning för 15e ska vi tävla :) Eller ja tävla och tävla, det ska vara en pay and jump på Tjuvkils mellangård och jag ska hoppa två 60cm klasser. Hon har ju inte hoppat på hela vintern så det känns snällt mot henne att starta lågt första tävlingen, men sen har de två tävlingar till, och då ska vi hoppa 80cm och eventuellt 100cm sista gången en klass om det har gått bra de andra gångerna. 

Jag har bara två svenskauppgifter kvar att göra i skolan och de ska jag också försöka hinna med i helgen. Sen är det praktiskt taget sommarlov. För matte muntliga och engelska writing går inte att plugga till :)

Mer uppdatering kommer under helgen!

//Matilda



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0