Fullt ös medvetslös...

Så känns det i alla fall. Men igår låg jag och Linda på nordtången hela förmiddagen och solade och badade. Vi smorde in oss i solfaktor innan och sen solade vi från kl 10 till ca 14... Röda som kräftor är vi nu... Linda är bränd på både rygg o mage men jag är bara bränd på ryggen, jag är inte så duktig på att sola magen för det är så obekvämt..  
Men sen badae vi också emellan, vi trodde det skulle vara superkallt men det måste ha vart typ 20 grader i vattnen för det var jättevarmt!! Inte alls så man får panik och ska upp så fort man hoppat i utan jag simmade runt massa.. 

Sen när vi solat och badat klart så gick vi tillbaka upp till stallet och då skodde Anna några hästar och sen vart klockan så mycket så vi käkade middag. Sen hade jag byggt fram en liten hoppbana under tiden Anna skodde så då hoppade jag och Linda, Ninja och Miranda på kvällen efter vi käkat. Det gick jättebra och nu längtar jag supermycket till Tjuvkilhoppningen!

Här kommer blandade bilder fårn helgen!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0