Ridpass

Var precis ute och red Miranda en kort sväng på banan. Tanken var att jag först skulle rida fram ute o sen avsluta på banan, men det hängde stora åskmoln så då tänkte jag det var bäst att kunna ta sig tillbaka till stallet snabbt. 

Så jag red en liten kortis på banan och gick in när det började regna som mest. Men Miranda var jättefin hela passet och lyssnade precis som jag ville. Hon var kvick men ändå lugn och tog halvhalterna fint, så jag nöjde mig när jag joggat lite och tagit en galopp i varje varv. 

Har försökt fota Acce lite med men det gick inget bra för han står inne ännu tills vi får till en helt hingstsäker hage så vi vet att han inte kan ta sig ut eller hoppa över. 
Men bilder kommer i alla fall förr eller senare :D

Men just nu då så väntar jag på att Linda ska sluta jobbet och sen ska det vara ridläger och ponnyridning. Så jag får se om jag bloggar mer senare. :D

//Matilda
 


Kommentarer
maja

Vad fin bild

2014-08-14 @ 21:15:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0