Torsdag

Hejsan!
Torsdag var det ju igår men när jag kom hem var jag allderles för trött för att skriva något.
Men igår var det tre grupper, första gruppen med Nelli, Ellen A och Alva. Dem vet jag inte riktigt vad de gjorde men det gick nog bra i alla fall. Sen var det en grupp med 4 st i som har inte har ridit så länge. Alla dem red barkacka och tränade lite ridvägar och balans. Sist var det jag, Izabella och Corre som red. Jag och Izabella var oxå barbacka men Corre hade sadel så hon skulle sitta kvar på Ninja, för sist hon red ramlade hon av och fick hjärnskakning. Inte för att Ninja gjorde något utan Ninja stannade när dem galloperade för dem hamnade i obalans o då forsatte Corre framåt.
Men igår då så red vi lite skänkelvikningar och jag gjorde lite galoppfattningar på Miranda i slutet. Annars höll vi oss till skritt och trav nu när dem får såna styltor av snön.



//Matilda


Kommentarer
Annelie Antonsson

Gilla <3

2014-02-01 @ 14:43:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0