Ridskolestart!

Hej Corre här det har varit en väldigt fullspekad vecka med endel nya grupper och andra ändringar bland lektionerna. Vi har varit lite dåliga på blogg fronten men dett tycker jag vi skall ändra på ;) Här kommer iallafall en sumering av veckan som varit. 
Måndag: Jag, Alexandra och Izabella gjorde stallet så att hästarna fick komma in tidigare för vi hadde dåligt väder. Jag och Izabella passade på att taigen en av våra igenridningar och hadde teori med körselarnas olika delar. Den ordinarie ridande gruppen på måndagar hadde teori med sittsen.
Tisdag: Alexandras grupp red lektion och sedan vuxen gruppen. (Vet inte så mycket eftersomm jag inte var där)
Onsdag: Då hadde vi många återbud så det var totalt 5 barn på hella onsdan. Men det var ju roligt endå.
Torsdag: Somvanligt när jag och Izabella ska ha våra lektioner så är det dåligt väder så vi hadde teori där vi börgade på hur man räknar foderstater. De två lektionerna innan var ute och red men det var på med ordentliga kläder om man inte ville bli blöt.
Fredag: Jag åkte till Rotviks gård för att titta på Lida när hon red Mirakel inför tränare. Efter träningen så åkte vi tillbacka till stallet och gjorde i ordning för att ta in hästarna i tid.
Lördag: Det var ju jämn vecka så det betyder RIDLEKIS! Det gick super bra hella dan med alla grupper det blev uteritt för alla grupper utom den sista somm är special grupp som rider ett vanligt pass fast bara varanan lördag som var på banan.
Söndag: Inget specielt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0