Skara Hästsjukhus

Efter att lilla "Waldermar" till och från haft kolik under ett dygn tog jag beslutet att köra Beatrice och hennes son till Skara hästsjukhus för bästa vård. Han har troligtvis inte fått ut tarmbecket (mekonium) som gett förstoppning. När jag i natt lämnade dom så var han vid gott mod efter transporten! Han fick kramplösande, dropp och lavemang så jag hoppas han snart får komma hem igen♥
Stort tack till Helen Andersson som ställde upp att köra mig och hästar! Tack Eva Karnell som så snällt tog nattvaket på högdräktiga Fortuna! Tack mamma Kerstin Stångberg som mötte upp och stöttade och ordnade med kaffe! Ni är guld värda
 
 

//Linda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0