Tisdag med mycket regn!

Det har regnat nästan hela dagen. När jag kom till stallet med bussen i dag så va Linda så snäll att hon hämtade mig vid vägen så jag slapp gå hela vägen ner. När vi kom till stallet så fixade vi i ordning för att ta in alla hästarna. Nu när vi håller på med att flytta alla saker så hade vi inte fått med oss regntecken så hästarna va väldigt blöta när dom kom in. Jag skulle rida igen med Therese men när vi tittade ut så såg det utsom om någon hade satt på en gigantisk dusch överallt. Så vi tyckte att det fick bli fri teori.

Therese pysslade med Bianca och jag provade ut en maratonsele till Jusette. Under tiden som vi gjorde det så va Linda på gamla stallet och hämtade regn tecken till alla. När hon kom tillbaka borstade vi av alla hästarna och la på dom tecken. Tiden går ju så snabbt nu så att när vi va klara i stallet så va

det redan mörkt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0