Fullt upp!!

Japp, idag har det varit fullt upp x100. Vi har i princip inte hunnit med våra egna hästar. Alla har ju fått sin dagliga översyn och de som behöver har fått mat :).Denna dagen har bara rusat iväg. Jag tog bussen till Linda för min moped stog kvar där. Så Linda hämtade mig vid bokenäs skola och så åkte vi till stall Dunderbacke, där hovisen precis anlänt. 12 hästar skulle verkas och det tog en väldig tid! Sista hästen var nog klar vid 7 på kvällen. .Men vi har inte varit där hela dagen. Vi har åkt skytteltrafik mellan Hafsten och Dunderbacke för att även ta in Anton och Maja som skulle få sina hovar kollade av BÄSTA HovslagarAnna, för att verka Anton och sko Maja :). .Vi hann även med att luncha på skinkschnitsel och pulvermos och lite kaffe med gofika. .Vad har vi mer gjort... eller kanske inte gjort. Vi hann inte springträna och hann inte heller packa upp transporten eller städa sadelkammaren. Min lektion ska vi ta på lördag istället och eller kanske på söndag . På söndag bär det ju iväg på utställning/visning oxå för Fortuna och Bianca. ..Men här kommer i alla fall lite bilder från dagen :) ..Maja ..Anton


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0