Fullt upp hela dagen:)

HejsanI dag har vi haft fullt upp i stallet. Vi hade ridlekis på stallet i dag( som vi har varannan lördag) och så hade vi även ponnyridning på Gröna gårdar. Linda, Cornelia och massa mini stallis var på stallet och hade ridlekis. Medans jag(Izabella) och Matilda var på Gröna gårdar och hade ponnyridning. På ponnyridningen hade vi med oss Jusette och Niklas.
Niklas
 
Jusette
 
Vid ca 4 så kom Linda och hämta oss. Så då åkte vi hem till stallet och släppte ut Jusette och Niklas och alla hästar som hade gått med på ridlekis. Sen så tog vi in Ninja och Miranda och gjorde i ordning dom. Så red jag och Matilda ut medans Linda åkte i väg för att handla. Jag red Ninja och Matilda red Miranda. Sen när vi kom till stallet så gjorde vi i ordning hästarna och släppte ut dom. Sen så åkte vi hem. Jag har tyvärr inga bilder på Miranda eller Ninja just nu. Ponnyridningen, ridlekis och uteriten gick bra./Izabella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0