För mycket grejer

Hejsan! 

Jag kör en liten mobilbloggning nu, så var beredda på stavfel. Jag skriver som en kratta på mobilen...I alla fall, idag var jag först på Lysekil och kollade på ponnytävlingarna där, körde till Linda vid 1. Då var de full rulle hela tiden! Packa ALLA saker som var kvar på gamla gården och lasta in i trailern. Sen åkte vi till hafsten vid tre typ. Där var det KAOS!!!! i sadelkammaren... sååå jag o Isabella började röja lite, vi fick väl lite bättre ordning men vi har fortfarande hela trailern att packa ur. Kul jobb för mig imorgon då med andra ord.
Men imorgon ska jag först till Pernillas gård, Stall Dunderbacke för o hjälpa Linda. Alla Pernillas hästar ska verkas o Linda jobbar. Tur att hon har mig ;)
Sen ska vi försöka hinna med o rida och springträna Bianca och Fortuna som ska på utställning till helgen! :)

Lägger upp lite bilder från idag Bertil biltaks katt





Kaos japp!!

Men lite bättre vart det tillslut :) 






KRAM MATILDA
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0