Dagen

 Morning !
Som jag sa igår så red ju jag, Isabella Hanna och Ellen. Hanna och Ellen ville rida i skogen så Hannas mamma följde med dom ut i skogen medans jag och Isabella red på banan, efter ett tag kom även Hanna och Ellen också in på banan.
Det gick bra för oss alla, vi klickade även lite kort som ni får se här nere.

Hanna och ellen med hästarna Carla och smilla.

Hanna och Carla.

I bakgrunden ser ni Ellen och smilla och framför är det Isabella och jusette.




Isabella och jusette!




Jag Linn och Minus.



Efter vi hade ridit hade Linda och Co. Gjort mat till allihopa, köttfärssås och spaghetti. Det satt inte fel efter ridningen kan jag säga, gött va det också!
Vi var ca 10 styckna som satt och åt i Lindas kök, trångt! 
Det var ju bland annat jag,Isabella,Hanna,Ellen,min pappa, Helena,Linda,Lindas mamma,Håkan, osv osv.
Det var ett helt gäng ! 
Efter maten mockade vi lite och fixade, och sen började en efter en började åka hem..

Så det har vart en trevlig dag! 



Linda och Fortuna !








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0