Clear round hoppning 30/10-13

 
 
 
Hejsan allihopa!
 
Idag, ja idag... idag har det vart full fart, IGEN och det har det varit från morgon tills kväll.
På morgonen började det med att Linda åkte till jobbet och jag, Matilda och Filip gick ut och fodrade hästarna och sedan tog vi ut dem, när de sedan var utsläppta så började vi mocka och förbereda för att det skulle komma massa folk klockan 10, för då skulle vi börja ta in de hästar som skulle tävlas, det var ganska många som var anmälda, i alla åldrar! Och det var från 10cm upp till 90cm så det var blandat!
 
Först så började höjderna 10-40cm, och det var där de flesta va anmälda, men eftersom vi använde två kameror(min linns och Matildas) så fotade Matilda de som hoppade 10-40cm med sin kamera och anna fotade höjderna över där, på min kamera, och nu har jag ju bara min kamera så jag har tyvärr inga bilder på dom som  hoppade de lägre klasserna, så ni får se dom bilderna någon annan dag!
 
Men efter dom hade hoppat så började klasserna som gick från 50cm och uppåt och där red Jag, Isabella, Matilda och en till tjej som jag tyvärr inte vet namnet på, så här får ni se lite bilder.
Här kunde ni se Isabella och Jusette!
 
 
 
 
Jag (linn) och Carla.
 
 
Tjejen jag inte vet vad hon heter och Jusette.
 
 
 
 
Jag och Minus.
 
 
 
 
 
 
Och till sist Matilda på Miranda!
 
 
Och som sagt så kommer det mer bilder när Matilda lägger upp bilderna på datorn från hennes kamera, så håll koll och så hörs vi !
 
natti natti.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0