Nya Bilder

Hejsan! Matilda som skriver, jag var i stallet i måndags och det var så fint väder då så jag tog lite nya fräsha bilder på hästarna i hagen. Dock hade jag inte min kamera med mig så det är halvkassa mobilbilder, men det är roligare än inget i alla fall :)

Se och NJUT :))


Mor och son :)


Läskigaste fåglarna som bor bredvid hästarna :)


Tripp, trapp, trull och Anton


Slappis Stig


Och slappis Hans som är det nyaste tillskottet av katt, eller han har bott i stallet sen innan men Linda och Glen (Lindas granne) har fått han av Ingela så Glen och Linda delar på kostnaden för han ska kastreras och har är stallkatt så han får inte komma in i huset. Det har han inte ont av för han är fd vildkatt och älskar att slappa i stallet runt hästarna, och så har han sin mat vid hästarnas foder och dricker ut deras vattenaljor :) Duffy har accepterat honom och de andra katterna håller väl på med rang och revir lite fortfarande men de löser dem snart. Sen så har Max kommit tillbaka igen, han stack två veckor efter Linda flyttade till hafsten och vi trodde han var död. Men så kom han hem i lördags, så nu har Linda 4 katter hemma. 3 st är borta och så har hon Hans som stallkatt :)

 


Kommentarer
Annelie Antonsson

Gilla :)

Svar: :)
Stall Liori

2013-11-30 @ 12:02:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0