Går dagen.

Hejsan! Får bli lite kortfattat om gårdagens uteritt eftersom klockan är mycket och det är måndag imorn vilket innebär skola!!
Men igår så red jag Linn, matilda och Isabella ut och så red vi upp till hafstens camping och frågade Ingela om vi fick rida på stranden, och det fick vi.
Så vi red i vattnet, och galopperade på stranden, och bara njöt! Vädret vad underbart och hästarna pigga!
Jag red Fideli, Isabella red Jusette och matilda red Miranda.
Hästarna tyckte nog det va skönt att sträcka på benen!
Fidde blev så glad så hon nästan bockade av mig, sötnosen ;)
Sen när vi kom hem så myste vi bara i stallet och sen åkte Isabella hem och eftersom Linda är i kil så passar Matilda stallet nu i 2 nätter, så jag och matilda sov då över hos Linda igår till idag.













Så det blev en lyckad tur :)


Kommentarer
Hovis-Anna

Mysig helg! Ni verkar klara er alldeles utmärkt utan Linda;)

Svar: Jajjemän ;)!
Stall Liori

2013-11-06 @ 21:57:17
Kajsa

Härliga bilder! :)

Svar: Tack så mycket, ja det är superfina omgivningar så det blir nästan alltid fin bilder :)
Stall Liori

2013-11-06 @ 23:08:59
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0